Kalite Yönetimi

Standartlar ve Yönetmelikler

Sektördeki standartlara, teknik şartnamelere, idari ve mevzuat şartlarına, iş tekniklerine ve yönetmeliklere uymak.

Müşteri İhtiyaç ve Beklentileri

Müşteri memnuniyetini sürekli kılmak için müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini dikkate almak.

İş Güvenlik Yönetmelikleri

En değerli iç kaynağı olan çalışanlarının iş güvenliğini sağlamak için yürürlükte olan kanun ve yönetmeliklere uymak.

Eğitim Hizmetleri

Eğitimli insan kalitesine önem vererek, çalışanlarına her seviyede gerekli eğitimi sunmak.

İtina

Satış ve dağıtımını yaptığımız ürünlerin belirlenmesinde ve satış sürecindeki tüm aşamalarda müşteri memnuniyeti için yüksek hassasiyet ve itina göstermek.